۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84663176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکلیف نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی کردستان مشخص شد

سنندج- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و دستورالعمل وزارتی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ ویژه نامه «عید، هنر و داستان» به عنوان تکلیف نوروزی دانش آموزان ابتدایی استان مشخص شده است

صدیقه عبداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی و در راستای توجه به ساحت زیبا شناختی و رشد فعالیت های هنری دانش آموزان و همچنین انس دانش آموزان با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه و به منظور استمرار فعالیت‌های یاددهی-یادگیری دانش آموزان به روال سال های گذشته، برنامه «عید، هنر و داستان» در ایام نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می شود.

وی افزود: این فعالیت‌ها در ۲ بخش هنری شامل عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و بخش فعالیت‌های ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی برگزار می شود و دانش آموزان می توانند بر حسب علایق خود یکی از محورها را انتخاب و فعالیت کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ارائه بازخورد مناسب به دانش آموزان صاحب اثر، فراهم کردن زمینه ارائه فعالیت‌های دانش آموزان در گروه های کلاسی شبکه شاد و جلوگیری از فضای رقابتی را از مهمترین توصیه‌های اجرایی این فعالیت اعلام کرد.

وی یاداور شد: مدارس می توانند در زمان برگزاری نمایشگاه‌های جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری از آثار دانش‌آموزان در محورهای ادبی و هنری نیز استفاده کنند.

عبداللهی اظهار داشت: انتظار می رود معلمان از ارائه هر گونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیامک آموزشی به دانش‌آموزان خودداری کرده و صرفاً در چارچوب تعیین شده، دانش آموزان را در یکی از ۲ محور هنری و ادبی در ایام عید راهنمایی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای فعالیت‌های یادگیری در محورهای هنری و ادبی زمینه تقویت مهارت‌های نوشتن، خلاقیت و مهارت‌های گفتاری و ابراز وجود در دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از ۱۶۰ هزار نفر آنها در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha