خداداد عزیزی: صندلی فدراسیون برای غیر فوتبالی‌ها لرزان است

مشهد-ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران و خراسان گفت: آنهایی که فوتبالی نیستند و وارد فوتبال می‌شوند، بدانند صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بسیار لرزان است .

خداداد عزیزی روز شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فوتبال ستاره‌ها ویژه نونهالان در مشهد افزود: چرا برای دلایل برکناری عزیزی خادم توضیحی داده نمی‌شود، چرا به ناگاه همه کسانی که طی سال گذشته برای وی رای جمع می کردند، با خادم مخالف شدند.

وی با بیان اینکه صندلی ریاست فدراسیون فوتبال برای خادم از همه لرزان تر بود، گفت: عزیزی خادم با بهترین شرایط تیم ملی را به جام جهانی برد اما خیلی راحت تصمیم گرفتند و یک هفته‌ای برکنار شد، این اتفاقی نادر در فوتبال ما بود البته عزیزی خادم نیز هیچ کس را برای خود نگه نداشت.

عزیزی  به وجود زدو بند و لابی در فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: از همین الان در مجمع فدراسیون فوتبال لابی‌ها شروع شده و هرکس که لابی قوی‌تر داشته باشند موفق خواهند بود.

این مربی فوتبال در خصوص سرمربی تیم ملی نیز گفت: تاکنون اسکوچیچ در تیم ملی نتیجه گرفته و تغییر وی بی‌معرفتی است ، فکر نمی‌کنم فدراسیون آنقدر پولدار باشد که مربی بزرگی بیاورد، اسکوچیچ کمک می کند اما تغییرات فدراسیون نشان داده هر اتفاق عجیبی در فوتبال ایران قابل رخ دادن است.

وی در خصوص تیم‌ پدیده مشهد نیز گفت: قبلا هم گفته ام پدیده هیچ شانسی نداشته است و الان نیز وضع به همین منوال است و اکنون این تیم در جدول لیگ ۲ رقمی است.

اسطوره فوتبال خراسان ضمن انتقاد از عملکرد مسوولان محلی خراسان رضوی بیان کرد: مسوولان و مدیران ما همان ابتدا که این تیم را تحویل دادند و سال قبل از آن نیز که تیم را گرفتند، بی فکری کردند، متاسفانه همان زمان به پیشنهاد من توجه نکردند، مسوولان انگار میلی به فوتبال در مشهد ندارند یا توانایی آن را ندارند مسایل فوتبال را مدیریت کنند.

عزیزی با بیان اینکه می‌توانستیم یک تیم لیگ یک در مشهد تاسیس کنیم، گفت: الان سنگ آهن خواف، ایران خودرو خراسان و فولاد نیشابور را داریم ولی چرا از آنها استفاده نمی کنیم جای سوال دارد، چرا اصفهانی‌ها و خوزستانی‌ها می‌توانند از فولاد و ذوب‌آهن استفاده کنند اما در خراسان رضوی نمی‌توانیم؟ 

جشنواره فوتبال ستاره‌ها در رده سنی ۹ و ۱۰ سال با حضور ۶ تیم فوتبال نونهال در مشهد برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده شامل سه تیم از مناطق کم برخوردار مشهد که توسط شهرداری، باشگاه مقاومت سپاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تشکیل شده و سه تیم آکادمی آندرانیک تیموریان، آکادمی خداداد عزیزی و آکادمی حسین بادامکی بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha