پایش پارت شاهرود و کاله تهران به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال کشور راه یافتند

شاهرود - ایرنا - رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: تیم های پایش پارت شاهرود و کاله تهران با برتری مقابل کاله مازندران و خانه بسکتبال قزوین به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال کشور راه یافتند.

علیرضا عزیزی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات روز پایانی بسکتبال لیگ دسته یک شمال (H) در شاهرود با رقابت کاله تهران و خانه بسکتبال قزوین آغاز شد که در این دیدار کاله تهران توانست خانه بسکتبال قزوین را با نتیجه ۶۱ به ۵۰ شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه در گروه شمال (H) تیم های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود، کاله تهران، خانه بسکتبال قزوین و کاله مازندران حضور داشتند، ادامه داد: در دیدار پایانی میزبان خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود با نتیجه ۵۷ به ۵۴ در برابر کاله مازندران به پیروزی دست یافت.

رییس هیات بسکتبال شاهرود به برگزاری دوره رفت این گروه در تهران اشاره کرد و گفت: تیم کاله تهران با پنج برد و یک باخت و پایش پارت شاهرود با سه برد و سه باخت به جمع هشت تیم صعود کننده در مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

عزیزی با بیان اینکه رقابت های دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور گروه شمال (H) در چهار گروه چهار تیمی برگزار شد، ابراز داشت: پس از برگزاری این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم منتخب از گروه های شمال و جنوب کشور با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سالن شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، افزود: تمامی مسابقات این دوره با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

به گفته وی، دیدارهای گروه شمال (H) در شاهرود را هشت داور قضاوت کردند.

شهرستان شاهرود ۲۱ دی امسال میزبان مسابقات دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته یک کشور بود.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha