مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد با وسواس بیشتری فعال باشند 

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است که مدارس ابتدایی و مهدهای کودک‌ این استان با توجه به شیوع سویه اُمیکرون با وسواس بیشتری فعال باشند. 

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: بنا به دستور رییس ‌جمهور موضوعی به عنوان تعطیلی آموزش اعم از مدارس، دانشگاه‌ ها و حوزه‌ های علمیه در کشور وجود ندارد. 

وی افزود: سلامت دانش‌ آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز دیگر برای مسئولان اجرایی و متولیان مقابله با کرونا در این استان مهم است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اکنون همچون گذشته نیست که مدارس با تصمیم مسئولان استانی یا شهرستانی تعطیل شوند بلکه در صورت نیاز به تعطیلی، کلاس به کلاس و مدرسه به مدرسه این کار انجام می‌ شود. 

احمدزاده عنوان کرد: چنانچه مشاهده شود که دانش‌ آموزان یک کلاس در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کرونا و به ویژه اُمیکرون مشکل دارند؛ آن کلاس تعطیل و به صورت غیرحضوری تحصیل می‌کنند و این موضوع در مورد مدارس استان نیز صدق می کند. 

وی یادآور شد: تمامی این امور، اقدام ها و فعالیت ها در کهگیلویه و بویراحمد تنها باید با هماهنگی فرماندار آن شهرستان انجام شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha