واژگونی سمند در شاهرود یک فوتی و چهار مصدوم برجا گذاشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: لحظات پایانی شامگاه شنبه در جاده برون شهری شاهرود بر اثر واژگونی خودروی سمند یک فوتی و چهار مصدوم برجای ماند.

محسن مزجی روز یکشنبه  درگفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲۳و ۱۶ دقیقه شب گذشته در کمربندی شاهرود به سمت شهرک صنعتی این شهر به وقوع پیوست.

به گفته وی، آمبولانس های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه امداد جاده ای در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدامات نخستین پزشکی لازم حاضر شدند.

وی با بیان این که یکی از سرنشینان سرصحنه حادثه  فوت کرد، ابراز داشت: امدادگران هلال احمر و آتش نشانی برای رهاسازی مصدومان حادثه  تلاش بسیاری کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: مصدومان حادثه نیز برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل  شدند.

  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می شود، یکی از پرترددترین راههای عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha