۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84664595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان معرفی شد

همدان- ایرنا- «حسن پیمانی» روز یک‌شنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان معرفی شد.

به گزارش ایرنا؛ این آیین امروز و با حضور «ذبیح الله سلمانی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی و «ظاهر پورمجاهد» معاون امور اقتصادی استاندار همدان در سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار و حکم انتصاب مدیرکل جدید با امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی به وی ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در این آیین گفت: با توجه به تمدید برنامه ششم توسعه، برنامه‌ای یک ساله برای رشد و توسعه استان در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم تدوین و اجرا می شود.

ظاهر پورمجاهد افزود: در شرایط کنونی انجام کارهای شبانه‌روزی، ایثارگرانه و پرتلاش، راهگشای مشکلات اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌های کسب و کار در هر سه ماه بررسی می‌شود که بر اساس آن شاخص تامین مالی استان همدان از میانگین کشوری کمتر است که این حوزه باید تقویت شود.

پورمجاهد اظهار داشت: در حوزه بیمه استان همدان ظرفیت های بسیاری دارد که باید این حوزه در راستای توسعه استان تقویت شود.

وی تصریح کرد: پایه کارهای اقتصادی تحرک است و باید با انرژی بالا، برای پویایی این حوزه تلاش کرد.

مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز دراین آیین گفت: جذب سرمایه گذار و استفاده خدمات سرمایه گذار، اولویت نخست ما در استان همدان است.

حسن پیمانی افزود: تلاش برای کار تیمی در اولویت قرار دارد و همت می‌کنیم تا با افزایش تولید، نرخ بیکاری در استان کاهش یابد.

وی اظهار داشت: در حوزه تولید و اشتغال استان اقدامات خوبی شده و با تقویت این اقدامات، رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

پیمانی ادامه داد: از ظرفیت نخبگان در حوزه مدیریتی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان استفاده می‌شود.

در این آیین با تقدیر از تلاش ها و خدمات «سیدناصر محمودی»، «حسن پیمانی» به عنوان سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان معرفی شد.

مدیرکل جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از کارکنان وزارت اقتصاد است که معاونت نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و ریاست خزانه معین استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

«سیدناصر محمودی» در هشت سال گذشته مدیریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha