۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84664647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه‌تکانی مصرف آب در چهارمحال و بختیاری را ۱۳ درصد افزایش داد

شهرکرد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: خانه‌تکانی پایان سال مصرف آب در استان را ۱۳ درصد افزایش داده است که در صورت تداوم این روند با افت فشار و قطعی آب روبرو خواهیم شد.

فرشاد متقی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که استاندارد مصرف آب در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان ۷۰۰ لیتر بر ثانیه است اما این آمار به ۸۰۰ لیتر بر ثانیه در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به همین نسبت مصرف آب در سایر شهرها و روستاهای استان افزایش یافته است و چنانچه مردم استان مصرف بهینه آب را در دستور کار خود قرار دهند امکان افت فشار و قطعی آب وجود دارد.

متقی خاطر نشان کرد: هم‌استانی‌‎ها در صورتی که ناچار به شستشوی اقلامی هم چون لباس‌ها هستند تلاش کنند با زمان‌بندی و توزیع کارها در روزهای باقی مانده سال از افت فشار یا قطعی آب جلوگیری کنند تا با همکاری هم بتوانیم بدون دغدغه به استقبال سال جدید برویم.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری به ۴۰ شهر و ۶۱۲ روستا با جمعیت ۹۶۷ هزار و ۲۷۴ نفر خدمات‌رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha