۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84664671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج رشته جدید مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور همدان ایجاد شد

همدان- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از راه اندازی و ایجاد پنج رشد جدید تحصیلی در مقطع کارشناسی این دانشگاه برای پذیرش دانشجو از سال آینده در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی حسین محمدظاهری روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس این دانشگاه سال آینده در رشته های «مدیریت امور بانکی»، «مددکاری اجتماعی»، «مدیریت کسب کار»، «روابط عمومی» و «هتل داری» برای مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان همدان با ۱۴ مرکز و واحد دارای ۱۳۲ رشته محل است که از این تعداد ۴۳ رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی کارشناسی هستند.

ظاهری با بیان اینکه به جز رشته های پزشکی و پیراپزشکی، تمامی رشته های تحصیلی در دانشگاه پیام نور همدان تدریس می شود، افزود: ۱۱ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به روند روبه رشد فعالیت های پژوهشی دانشگاه پیام نور استان همدان، گفت: این دانشگاه دارای مجهزترین آزمایشگاه تحقیقاتی با زیر ساخت های مناسب پژوهشی است که از تجهیزات و دستگاه های تحقیقاتی موجود می توان با انجام فعالیت های پژوهشی و علمی برای درآمدزایی نیز استفاده کرد.

به گفته رییس دانشگاه پیام نور استان همدان، این دانشگاه همه ساله موفق به کسب رتبه های برتر حوزه فرهنگی در سطح کشور(میان دانشگاه های پیام نور) می شود و در حوزه آموزشی  نیز از قطب های آموزشی کشور است.

ظاهری افزود: پرداخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تسهیلات به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و یک میلیون ۳۰۰ هزار تومان به دانشجویان کارشناسی از جمله اقدامات رفاهی این دانشگاه است که این تسهیلات پس از دانش آموختگی افراد به صورت قسطی بازپرداخت می شود.

وی اظهار داشت: بیست و دومین مرحله ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور نیز از روز سه‌شنبه(دهم اسفند) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود که محل های پیش بینی شده برای برگزاری آزمون در استان همدان شامل شهرهای همدان، ملایر، کبودرآهنگ، اسدآباد و رزن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha