۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84664695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نخستین اکسپوی هنری ایلام به سال آینده موکول شد

ایلام - ایرنا- مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام گفت: این رویداد هنری به دلیل شرایط خاص ناشی از کرونا به سال آینده موکل شد.

مهدی صندوق آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا بر دستور و تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت و عدم شرایط مناسب برای رسیدن به اهداف اصلی اکسپو و  همچنین به منظور حفظ سلامت علاقمندان، گشایش نمایشگاه و برگزاری اکسپو به بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ موکول شد.

وی از ارسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر به نخستین اکسپوی هنری ایلام خبر داد و گفت: استقبال هنرمندان کشور از این برنامه فراتر از انتظار بوده و اقبال مطلوبی از سوی جامعه هنرمندان حوزه تجسمی انجام گرفت.

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با ذکر اینکه این آثار متعلق به هنرمندان ۳۱ استان کشور است تاکید کرد: آثار دریافتی از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ اسفندماه توسط هیات کارشناسان اکسپو مورد بررسی قرار می‌گیرد و آثار پذیرفته اعلام خواهد شد.

به گفته صندوق آبادی، همچنین زمان تحویل اصل آثار به دبیرخانه اکسپو ۱۵ الی ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد هنری پس از وقفه‌ای ۲ ساله برگزار می‌شود، افزود: این برنامه شامل برپایی نمایشگاهِ بزرگ فروش آثار هنری تمامی رشته‌های تجسمی است.

مدیر نخستین اکسپوی هنری استان ایلام با بیان اینکه فراخوان شرکت، تعیین و تشکیل هیات جهت انتخاب اولیه آثار و در ادامه قیمت‌گذاری نهایی آثار پذیرفته شده انجام شده، ادامه داد: این برنامه قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که با وجود برنامه‌ریزی های انجام شده و انتشار فراخوان برگزاری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد.

صندوق آبادی هدف از این اقدام را پاسداشت آثار هنرمندان و آشنایی بیش از پیش مردم با هنر تجسمی و آثار خلق شده عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha