فرماندار بوکان: حضور در مناطق عملیاتی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

مهاباد- ایرنا- فرماندار بوکان با بیان اهمیت حضور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور، اردوهایی عقیدتی و معنوی است و حضور مردم به خصوص نسل جوان در مناطق جنگی به نوعی تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و انقلاب به شمار می رود.

باباخان اسکندری روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور بوکان که با حضور مسوولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کاروان راهیان نور به عنوان بزرگترین اردوی فرهنگی نظام، فرصتی خوب برای ایجاد ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان است.

وی ادامه راه شهدا را یکی از مهمترین ارکان زندگی در ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: بازدید از مناطق جنگی یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم و در جامعه زنده نگه می دارد.

فرماندار بوکان ادامه داد: یکی از ارزشمندترین کارهای زیرساختی سازمان بسیج اعزام مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان است.

وی اضافه کرد: راهیان نور تنها دید و بازدید از مناطق عملیاتی نیست بلکه معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می کند.

اسکندری افزود: با برنامه ریزی منسجم در این زمینه می توان آثار معنوی و حقایق دفاع مقدس را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

در این جلسه هریک از شرکت کنندگان به بیان برنامه و دیدگاه های خود پرداختند.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha