۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 84664872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت زندانی محکوم مالی در ایلام آزاد شدند

۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 84664872
هشت زندانی محکوم مالی در ایلام آزاد شدند

ایلام - ایرنا - هشت زندانی محکوم مالی در آیینی امروز یکشنبه با حضور استاندار، رییس کل دادگستری، دادستان، فرمانده انتظامی و مدیرکل زندان ها در ایلام آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در این آیین اظهار داشت: حرکت جهادی خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی استان در آزادی زندانیان محکوم مالی با پرداخت مطالبه آنان ، ستودنی و قابل ستایش است

حسن بهرام نیا افزود: بار سنگین معنوی و فرهنگی زندانیان بر عهده امور زندان ها است و زندان های کشور ایران با زندان های سایر کشور ها متفاوت است.

وی از تلاش همه مدیرانی که برای آزادی زندانیان قدردانی کرد و افزود: اقدام جهادی و پسندیده خیرین برای بازگشت دوباره این افراد به داخل جامعه می توان منشأ اثرات فراوانی باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: زندان برای زندانیان فرصتی برای تزکیه و تهذیب نفس است که از این فرصت باید استفاده کنند و پس از طی کردن کردن مدت زمان محکومیت بتوانند در جامعه سربلند باشند.

بهرام نیا بیان داشت: وجود مواد غذایی، امکانات بهداشتی و توجه به مسایل فرهنگی و دینی نه تنها حقوق زندانیان بلکه حقوق خانواده زندانیان محترم شمرده شده است.

وی تاکید کرد: انتقال زندان مرکزی شهر ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و پس از تحقق این مهم با تلاش رییس دادگستری استان رضایت مردم حاصل شد.

استاندار ایلام گفت: امروز وضعیت رفاهی زندانیان بسیار بهتر گذشته است و در این فضا با وجود فراهم بودن بسترهای مناسب برای حرفه آموزی می توانند شغل آبرومند را برای برای خود پس از آزاد شدن ایجاد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha