استاندار: نزدیک به نیمی از مصوبات "یکشنبه‌های صنعت" در آذربایجان غربی اجرایی شد

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بازدید از واحدهای صنعتی تحت عنوان "یکشنبه‌های صنعت" تاکنون ۸۰ مصوبه داشته است، گفت: هم اکنون در کمتر از چند ماه نزدیک به نیمی از این مصوبات در راستای رفع موانع تولید به مرحله اجرایی درآمده است.

"محمد صادق معتمدیان" روز یکشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی "بام گستران" و " کند پلاست" ارومیه اظهار داشت: یکی از اهداف بازدید میدانی از واحدهای صنعتی اشرافیت به وضعیت موجود و مشکلات است تا تدابیر لازم برای رفع موانع تولید بهتر اتخاذ شود.

وی افزود: تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حضور میدانی و بازدید اعضای ستاد رفع موانع تولید از واحدهای اقصادی، مسیر توسعه هموار شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای اقتصادی در استانداری آذربایجان‌غربی رصد می‌شود؛ بیان کرد: تمامی مصوبات این بازدیدهای میدانی تا رسیدن به مرحله اجرایی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت روان سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی، گفت: با هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاری در استان، باید به تکالیف تعیین شده دولت در توسعه اقتصادی جامه عمل بپوشانیم.

معتمدیان اظهار داشت: درگیر کردن سرمایه گذاران با بروکراسی اداری به هیچ وجه قابل قبول نیست و در همین زمینه سعی بر این است تا تمامی شرایط لازم اعم از اختصاص زمین و حمایت از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

به گزارش ایرنا، اولین بازدید امروز استاندار آذربایجان‌غربی از واحد تولیدی "بام گستران" انجام شد؛ در این بازدید مشکلات مربوط به بدهی راهداری آذربایجان‌غربی به این شرکت مطرح شد که با دستور صریح استاندار قرار بر این‌ شد تا این مشکل سریعا تعیین تکلیف و طبق اعلام‌آمادگی معاون اداره کل راهداری تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ نسبت با پرداخت بدهی اقدام شود.

واحد تولیدی "کند پلاست" نیز مقصد دومین بازدید استاندار بود که مشکلات چندساله مربوط به برق رسانی و مخابرات در آن جلسه مطرح و در همان جلسه تعیین تکلیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha