۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در اختیار واحدهای صنعتی استان سمنان قرار می‌گیرد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بر اساس مصوبه " کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان" ، ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه در گردش در اختیار هشت واحد صنعتی استان سمنان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، علی تشنه‌دل عصر یکشنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان سمنان پرداخت شد که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر پرداخت تسهیلات رتبه اول کشور را دارا است افزود: ۱۴ درصد کل تسهیلات پرداخت شده از محل رونق تولید در کشور، مربوط به استان سمنان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا پایان سال پرونده تسهیلات جدید به بانک‌ها معرفی نمی‌شود اما انتظار می رود پرونده‌های جاری با همکاری بانک‌ها تا پایان سال به تتیجه برسد که آمار پرداخت تسهیلات استان سمنان از چیزی که اکنون هست فراتر رود.

تشنه‌دل بیان کرد: در نشست امروز مشکلات سه واحد تولیدی بررسی و مقرر شد مشکلات هر واحد با همکاری دستگاه و بانک مرتبط حل شود.
در این نشست، مشکلات لعل کویر شاهرود، سهند ثابت شهرک صنعتی پایتخت و یونولیت گستر شاهوار بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha