تودیع و معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار شد

لارستان- ایرنا- آیین تودیع و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی لارستان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شیراز، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین تودیع و معارفه رؤسای دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: نقش ممتاز و تعیین کننده خیرین و نیک اندیشان قابل تحسین و تقدیراست و مشارکت مثال زدنی و حضور خیرین درساخت و توسعه فضاهای درمانی و بیمارستانی سبب شده تا منطقه لارستان و شهرهای جنوب فارس در کانون توجه مسئولان و مقامات عالی وزارت بهداشت بیش از پیش قرار بگیرد.

وی بیان کرد: پروژه های عظیم درمانی و بیمارستانی در منطقه جنوب فارس و شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز این منطقه را به یکی از قطب های مهم پزشکی در سطح کشور تبدیل کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت خیرین در زمینه ماندگاری بیشتر پزشکان و متخصصان را یادآور شد و گفت: یکی از اولویت ها و نیازهای اساسی در حوزه مشارکت خیرین ایجاد زیرساخت های مناسب در این راستا باشد که به نظر می رسد شهرستان لارستان و شهرهای جنوبی فارس همچنان با این چالش مواجه هستند.

حسینی همچنین برای راه اندازی رشته های پزشکی و دندان پزشکی در دانشکده های علوم پزشکی لارستان و گراش اعلام آمادگی کرد و از نیک اندیشان این خطه خواست در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه همکاری و مشارکت کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان هم در این آیین گفت: روحیه انقلابی و جهادی باید سرلوحه کار مسئولان و مدیرن اجرایی در هر منصب و مقامی باشد.

داریوش دهقان تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم رئیس جدید و مجموعه مدیریتی دانشکده علوم پزشکی لارستان، رسیدگی به قشرهای محروم و رفع مشکلات و نیازهای بهداشتی و درمانی روستاها و مناطق دورافتاده باشد.

در این آیین محسن سلمان پور به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی و از خدمات بهزاد رضایی رئیس سابق این دانشکده قدردانی شد.

سه شهرستان لارستان، خنج و اوز زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان هستند.

شهرستان لارستان با هشت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha