۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84666089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل راه: ۳۶ هزار متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت‌ نام کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون ۳۶ هزار و ۵۶۸ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی در این استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه بوده است.

عبدالله بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم ‌استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحدها در استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۶ هزار و ۵۶۸ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام داده اند، افزود: تاکنون ۹ هزار و ۵۳۶ نفر حائز شرایط اولیه و چهار هزار و ۱۱۶ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

به‌ گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، یک هزار و ۷۹۴ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده اند.

بهادری، شرط تخصیص زمین و پروژه به متقاضیان واجد شرایط را واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومانی آورده اولیه عنوان کرد و گفت: متقاضیان جدید نیز می توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس  http://saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی ابلام ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن که در سامانه ثمن (saman.mrud.ir) برای شهرستان های ایوان، هلیلان، دهلران، مهران، آبدانان، لومار، ارکواز ملکشاهی و دره شهر ثبت نام کرده اند، این اداره کل در نظر دارد در راستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان های مذکور نسبت به واگذاری زمین در قالب گروه های حداقل چهار نفره به واجدین شرایط اقدام کند.

بهادری بیان کرد: کسانی که در این شهرستان ها واجد شرایط شناخته شده اند، جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضا و واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام کنند، در غیر این صورت بعد تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده و اسامی آنان حذف می شود.

به گزارش ایرنا، نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha