طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده سوختی در قالب گروه‌های درجه بندی و ویژه خدمات نوروزی در این منطقه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هوشنگ غلامی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح نظارتی، آمادگی کامل و رفع کاستی‌های احتمالی جایگاه‌ها و بررسی وضع تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات آنها است.

وی بیان کرد: در این طرح ۷۸ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل و ۳۵ جایگاه عرضه سی ان جی ( CNG ) مورد نظارت قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به آمادگی کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزی گفت: تأمین سوخت موردنیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه روزها از اولویت‌های شرکت است و همه جایگاه‌ها از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعان برخوردارند.

غلامی اظهار کرد: برای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

وی تأکید کرد: افزایش مقدار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با بهره‌برداری از انبار نفت شهید غریبی، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بازدیدهای کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، خرید و ذخیره‌سازی به‌موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه‌داران، تعیین افراد کشیک در تعطیلات نوروز و به‌روزرسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدام‌های انجام‌شده برای پاسخگویی مطلوب به شهروندان در این روزها است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر همچنین از خدمات اطلاع رسانی و  پاسخگویی به ارباب رجوع در ایام نوروز سخن گفت و افزود: بخش تکریم ارباب رجوع  همچون سال‌های گذشته در نوروز امسال نیز  فعال است و هموطنان می‌توانند با دانلود نرم افزار باک (پمپ بنزین یاب سابق) از سایت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در دسترس‌ترین مجاری عرضه کننده سوخت را ردیابی و استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین در سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمادگی دارند هرگونه پیشنهاد، شکایت و انتقادها را در ایام تعطیلات در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha