خبرهایی کوتاه از پلیس کرمانشاه

۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84667246
خبرهایی کوتاه از پلیس کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - کشف مقدار زیادی نخود و کودشیمایی احتکار شده در اسلام آبادغرب، کشف چوب قاچاق در دالاهو، کشف دام سنگین در کرمانشاه و دستگیری سارق قطعات خودرو در مرکز استان از مهمترین رویدادهای خبری پلیس کرمانشاه در دهمین روز اسفند ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از کشف ۱۲ تن نخود و ۲تن کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران از وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی های انجام شده ۱۲تن نخود و ۲تن کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سارق قطعات خودرو در دام پلیس کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و  ماموران کلانتری ۱۷ بعثت در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند

کشف ۱۷ راس دام سنگین قاچاق در کرمانشاه 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز از کشف ۱۷ راس گاو قاچاق در کرمانشاه و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه حین گشتزنی حوالی روستای گاوبنده در محور قزانچی - کرمانشاه به کی دستگاه کامون مشکوک و ان را متوقف کردند و در بازرسی های انجام گرفته ۱۷ راس گاو قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ سرهنگ «جلیل سلطانی» از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو نیز از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی دالاهو حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند و در بازرسی های انجام شده ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سسرهنگ «کیومرث شهبازی» از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha