گره‌گشایی از پروژه‌های مهم، خواسته اصلی گلستانی‌ها از دولت سیزدهم است

گرگان - ایرنا - امام جمعه بندرترکمن گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و بازکردن گره کور طرح‌های مهمی مانند احیای خلیج گرگان و راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان، مهمترین خواسته مردم این استان از رییس جمهور و دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری روز سه شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: احیای خلیج گرگان از چالش های اساسی گلستان است که کم توجهی به آن خطرهای فراوانی از جمله امکان تولید ریزگرد دارد و خشکی آن تهدید جدی برای اقتصاد شهرستان بندرترکمن، گمیشان و بندرگز محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته با وجود وعده های فراوان، کوششی برای حل این مشکل نشد اما مردم گلستان امیدوارند دولت سیزدهم حل این مشکل را در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: طی سال‌های گذشته کارخانه‌های بسیاری در گلستان تعطیل شد و فرصت های فراوان اشتغال و رونق اقتصادی از بین رفت که انتظار داریم در دولت سیزدهم برای احیای آن‌ها تدابیر ویژه اندیشیده شود.

حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه سالن ورزشی تختی بندرترکمن دیگر انتظار اهالی این شهر به خصوص جوانان از دولت است تا از طریق آن فرصت انجام ورزش برای آنان ایجاد گردد.

وی همچنین با اشاره به ایمنی پایین جاده‌های بندر ترکمن گفت: تردد زیاد و ایمنی پایین، موجب شده جاده های این شهرستان همواره شاهد بروز حوادث تلخ و مرگبار باشد که استانداردسازی جاده های بندرترکمن - کردکوی، بندرترکمن -گمیشان و بندرترکمن - آق‌قلا انتظار مردم از دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام منصوری اظهار امیدواری کرد نمایندگان رییس جمهور با بازدید میدانی در شهرهای گلستان مطالبات مردم و مسئولان را شنیده و برای رفع مطالبات آن ها اقدامات جدی انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha