شورای جهادی تربت‌حیدریه ۹۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داد

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول شورای جهادی بسیج سازندگی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ با کمیته امداد امام خمینی (ره)، متعهد به ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در این شهرستان هستیم که تاکنون ۹۰ واحد آن تحویل و به بهره‌برداری رسیده‌ است.

سیدجمال یوسف‌زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از ابتدای امسال ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته پنج تا ۶ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع ۷۵۰ بسته کمک تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند و انجام ۱۰ هزار نفرروز کار جهادی با کمک ۱۷۳ گروه جهادی در سال جاری از دیگر اقدامات شورای جهادی تربت‌حیدریه است.

مسوول شورای جهادی بسیج سازندگی تربت‌حیدریه هدف از ایجاد گروه‌های جهادی را رفع کامل محرومیت عنوان کرد و گفت: این اقدامات به شکل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، پزشکی، تهیه جهیزیه، پیشگیری از طلاق و همچنین انجام فعالیت‌های خدماتی در شرایط اضطراری در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.
وی افزود: قالب کمک‌های اقتصادی این شورا از محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت، بنیاد علوی، سپاه پاسداران و افراد نیکوکار تامین می‌شود.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha