۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۱۱
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84667914
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تامین روشنایی منطقه امیرآباد بیرجند در پی دستور استاندار

بیرجند - ایرنا - پروژه تامین روشنایی در منطقه امیرآباد از روستاهای اقماری بیرجند که از مصوبات بازدید استاندار خراسان جنوبی است، به‌صورت ضربتی اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در این باره گفت: تامین روشنایی معبر حاشیه کانال این منطقه جزو مصوبات نشست بررسی مشکلات روستای امیرآباد است که پیرو مرگ دلخراش کودک ۴.۵ ساله در حمله سگ‌های ولگرد، ۱۳ دی امسال با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

مهدی دادگر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از آن حادثه و پیرو بازدید استاندار خراسان جنوبی به همراه مسوولان از امیرآباد، پروژه تامین روشنایی معبر حاشیه کانال این منطقه در دستور کار مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این پروژه یک دستگاه پست هوایی، ۷۱۳ متر شبکه فشار متوسط، ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲۶ دستگاه چراغ LED اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: این پروژه به‌طور ضربتی طی ۲۰ روز اجرا شد و اکنون در روستای امیرآباد مورد بهره‌برداری مردم قرار گرفته است.

سه‌شنبه هفتم دی امسال یاسین ۴.۵ ساله در اثر حمله و گازگرفتگی سگ ولگرد در روستای امیرآباد بیرجند جان باخت و در پی این حادثه دلخراش استاندار خراسان جنوبی ضمن دلجویی از خانواده این کودک، در نشست فوق‌العاده بررسی مسایل و مشکلات روستای امیرآباد بیرجند برای دستگاه‌های متولی تکالیفی را معین کرد.

امیرآباد، حاجی‌آباد، چهکند و دستگرد از روستاهای اقماری شهر بیرجند محسوب می‌شوند که طی سال‌های اخیر با افزایش جمعیت نیز مواجه بوده‌اند.

خراسان جنوبی با حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱ شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha