۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84668153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ اثر جواز حضور در جشنواره تئاتر شرهانی را کسب کردند

ایلام - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به پایان داوری آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: در مجموع ۱۱ اثر جواز حضور در این جشنواره را کسب کردند.

عبدالحسین رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش‌های برگزیده شامل ۱۱ اثر از ۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره است.

وی این آثار را شامل مفرد غائب به کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر، ژنرال به کارگردان سعید بادینی از زابل، ما سه نفر به کارگردانی مهدی روزبهانی از تهران، دوران عاشقی به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، انفال شدگان به کارگردانی مختار محمدی از مریوان، قهرمان غریب به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، موضوع انشاء به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، زندگی با طعم باروت به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، مدافع آخر به کارگردانی احمد جعفری از تهران، فریاد بی صدا به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز و نمایش تندیس به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران عنوان کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: گروه انتخاب این دوره جشنواره را سعید خیراللهی، حیدر رضایی و پژمان شاهوردی بر عهده داشتند که پس از بازبینی ۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نمایش‌های منتخب را معرفی کردند.

به گفته رحمتی، این جشنواره ۲۰ الی ۲۲ اسفند در شهرستان دهلران اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha