اجرای طرح های حوزه ارتباطات باید به تسهیل امور مردم منجر شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های حوزه ارتباطات در بخش های مختلف باید به تسهیل امور مردم و راحتی بیشتر برای اقدامات روزمره منجر شود که باید در این راستا همه دستگاه ها با ادارات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همکاری کنند.

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در جمع مدیران زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان غربی افزود: باید برنامه ریزی هایی صورت گیرد تا با اجرای طرح های فناورانه، از بیشتر شدن مشکلات مردم به ویژه در ارتباط با ادارات دولتی جلوگیری شود.

وی با تاکید بر برنامه محور بودن در اجرای طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله حوزه مخابرات، ارتباطات سیار و توسعه خدمات پیشخوان دولت اضافه کرد: باید اهداف کوتاه و بلندمدت در این خصوص تمهید شود و استانداری آذربایجان غربی نیز کمک کار تحقق اهداف این بخش است.

استاندار آذربایجان غربی زیرساخت های ارتباطی را زیربنای توسعه استان برشمرد و ادامه داد: توجه به توسعه  و روان سازی ارتباطات مخابراتی در استان بسیار ضروری است و می توان از ظرفیت دانشگاهی در این رابطه بهره برد.

معتمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر با خدمات ارائه شده، روستاییان نیز به دنبال ارتباطات گسترده اینترنتی از جمله نسل چهارم و نسل پنجم ارتباطی هستند، بیان کرد: در کنار رسیدگی به درخواست های شهروندان و روستاییان، باید عقب افتادگی های این بخش را در قالب برنامه مدون، رفع کرد.

وی با بیان اینکه در بخش ارتباطات از میانگین کشوری بسیار پایین هستیم، گفت: باید از همه ظرفیت ها بر ای پرکردن این خلا استفاده کرد که در این راستا، استفاده از توان بخش خصوصی با هموارکردن مسیر بسیار ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی در راستای حل مشکلات حوزه های مختلف ارتباطی، در این جلسه پنج تماس تلفنی نیز با مسوولان استانی برقرار کرد تا پیگیر سریع رفع مشکلات این بخش باشد.

پیگیری اختصاص برق با قیمت مناسب برای پوشش بیشتر ارتباطی جاده های آذربایجان غربی، پیگیری رفع مشکل ایستگاه های یکی از اپراتورهای تلفن همراه در شهرستان های مهاباد و میاندوآب، پیگیری برگزاری جلسه کمیسیون حفاری با مدیریت معاونت عمرانی استانداری برای رفع مشکلات در این خصوص طی سال آتی و همچنین پیگیری رفع مشکل اعطای خدمات به پیشخوان دولت از سوی اداره کل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با هدف تسهیل امور مردم، این تماس های تلفنی را شامل می شد.

در این جلسه مدیران حوزه های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم گزارشی از وضعیت نهادهای خود ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha