استاندار : منابع اعتباری بانک‌های بوشهر به خارج از این استان منتقل نشود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش بانک‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران هیچ منبع اعتباری بانک‌های بوشهر نباید به خارج از این استان منتقل شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر افزود: سرعت بخشی در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۳۱۴ طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و سرعت بخشی در پرداخت این اعتبارات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ضروری است.

محمدی زاده سرکشی از طرح‌های اجرا شده در عرصه اشتغال‌زایی و تولیدی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری با سرکشی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.

استاندار بوشهر از تشویق عوامل موثر در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده‌اند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده، بانک‌ها را منبع مهم سرمایه در استان بوشهر معرفی کرد و ادامه داد: بانک‌ها نقشی مهم در عرصه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه طرح‌های اقتصادی و تولیدی دارند.

وی با بیان اینکه هیچ منبع اعتباری بانک‌های استان بوشهر نباید به خارج از این استان منتقل شود تاکید کرد: منابع پولی و مالی بانک‌ها باید در داخل استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

استاندار بوشهر باتأکید بر جذب سرمایه‌گذار از سوی بانک‌ها گفت: بانک‌های برخوردار از منابع سپرده مطلوب باید برای افزایش منابع بانک‌های ضعیف راهکار لازم تدوین و عملیاتی کنند.

محمدی‌زاده گفت: اید از همه ظرفیت‌ها و راهکارها برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha