۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84669118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد بیارجمند ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات مسکن پرداخت کرد

شاهرود - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیارجمند گفت: امسال ۲۱ میلیارد ریال برای احداث، تعمیر، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان تحت حمایت این بخش پرداخت شد.

جواد عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به پرداخت تسهیلات بلاعوض، قرض الحسنه و کمک های بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: برای تعمیر ۳۰ باب مسکن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ابتدای سال تاکنون با مشارکت بنیاد علوی استان سمنان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت ۳۴ واحد مسکن به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض با مشارکت بنیاد علوی استان پرداخت شد، ابراز داشت: ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود بهره بانکی کم نیز برای ساخت مسکن در حال پرداخت است.

عسکری به ساخت ۵۸ سرویس بهداشتی و حمام در  شهرستان میامی اشاره کرد و اظهار داشت: ۶ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال به صورت بلا عوض برای ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیارجمند ادامه داد: تسهیلات تعمیرات واحدهای مسکونی برای هر مددجو یکصد میلیون ریال در نظر گرفته شد که تا پایان سال پرداخت می شود.
وی ایجاد و توسعه فعالیت مراکز نیکوکاری را ضروری خواند و افزود: همدلی و مشارکت خیران برای خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از برنامه‌های مهم کمیته امداد محسوب می شود.
عسکری با اشاره به فرارسیدن نوروز و برگزاری جشن نیکوکاری، تصریح کرد: این جشن امروز (۱۲ اسفند) با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند قبل از سال جدید توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود.

کمک به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می‌شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

یکهزار و ۱۱۸ خانوار با جمعیت ۲۸۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بیارجمند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha