۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84669356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری زنجان تصویب شد

زنجان – ایرنا – لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری زنجان با مبلغ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان در جلسه شورای این شهر به اتقاق آرا تصویب شد.

به گزارش ایرنا شهردار زنجان روز پنجشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان که با دستور کار بررسی لایجه بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، به افزایش ۵۶ درصدی رقم بودجه شهرداری زنجان در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و افزود: اقتضای شرایط حاضر این بود که بودجه شهرداری زنجان افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد و شاید در تاریخ شهر زنجان این میزان افزایش بودجه نسبت به سال قبل، بی سابقه باشد.

علیرضا فیروزفر خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده سعی شد تا الزامات بودجه رعایت شود.

وی تصریح کرد: افزایش و رشد بودجه به معنای تحمیل هزینه و بار بر گُرده مردم نیست بلکه ما سعی کردیم با تکیه بر درآمدهای کوششی بودجه سال آینده را تدوین کنیم.

فیروزفر با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند یکسری توجهات ویژه و رویکردهای جدید در مدیریت شهری است، افزود: با فرصت کمی که داشتیم توانستیم جدول بودجه را تا حدی مطابق با برنامه هایی که برای سال آینده داریم، تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه تحقق بودجه نیازمند پشتیبانی اعضای شورای شهر است، اظهار داشت: ما دنبال تکمیل پروژه های شهری هستیم که شهروندان مدت ها در انتظار اتمام آن ها هستند.

شهردار زنجان با بیان اینکه سال آینده ۲ پروژه بازگشایی محور پادگان ارتش و تقاطع غیرهمسطح گلشهر به طور کامل به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: همچنین تلاش خواهیم کرد تا فاز نخست پروژه سبزه میدان نیز تکمیل شود.

فیروزفر با بیان اینکه کل پروژه سبزه میدان تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد، ادامه داد: این پروژه، پروژه عظیمی است و به واسطه موقعیتش دارای یک سری مشکلاتی هم هست که پیگیر هستیم که این مشکلات زیرساختی مانع پیشرفت پروژه نباشد.

وی در خصوص اجرای پروژه های جدید نیز گفت: ما در حال برنامه ریزی برای تهیه یک سری از طرح های قابل اجرا هستیم، سعی ما این است که دیگر پروژه های خیلی بزرگ را به صورت موضعی دنبال نکنیم بلکه دغدغه ما توزیع عادلانه پروژه ها است.

شهردار زنجان گفت: در خصوص سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها نیز، سعی ما این است که بستری را فراهم کنیم که یک حاشیه امن و قانونی برای حضور سرمایه گذاران ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهر زنجان با کمبود فضاهای تفرجگاهی مواجه هستیم، گفت: در این خصوص هم برنامه های متعددی را برای توسعه این نوع فضاها در دستور کار داریم.

فیروزفر همچنین اظهار داشت: برای تحقق شهر الکترونیک نیز برنامه های وسیعی داریم.

شهردار زنجان از اجرای طرح ترافیک جامع شهر خبر داد و گفت: ما تلاش داریم تا برنامه های حوزه ترافیک را در قالب این طرح جامع پیش ببریم.

وی تاکید کرد: رویکرد عمده شهرداری زنجان توزیع عادلانه خدمات در کل شهر به ویژه در مناطق محروم خواهد بود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha