۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84669417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه سال آینده شهرداری زنجان نظارت پذیر است

زنجان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نظارت پذیری بودجه برای ما یک اصل بود، گفت: بودجه سال آینده شهرداری زنجان این ویژگی اساسی را دارد.

به گزارش ایرنا، منصور مرادلو روز پنجشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان که با دستور کار بررسی لایجه بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، با بیان اینکه رقم بودجه سال آینده شهرداری زنجان با افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی نسبت به سال قبل به بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است، افزود: شهروندان باید در جریان تصمیمات بودجه شهرداری قرار بگیرند چراکه به دلیل برخی مشکلات اجرای برخی پروژه ها در شهر با کندی پیش می رفت.

وی گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه شهرداری به هیچ وجه سلیقه شخصی اعضا دخیل نبود و به همه بخش ها توجه شد.  

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری زنجان اعتبارات جاری کاهش پیدا کرده است، افزود: نزدیک ۵۳ درصد رقم بودجه شهرداری، بودجه عمرانی و باقیمانده آن برای هزینه های جاری است.

مرادلو با بیان اینکه طی چند ماه گذشته اجرای برخی پروژه ها در سطح شهر سرعت بیشتری به خود گرفته است، اظهار داشت: انتظار هم این بود که با انسجام و همدلی بین شورا و شهرداری وجود دارد، چنین روندی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: پروژه دوربرگردان گلشهر در واقع تا چند ماه پیش متوقف شده بود ولی با همتی که ایجاد شد، این طرح در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

مرادلو با بیان اینکه تکمیل پروژه های نمیه تمام شهری در اولویت است، گفت: تلاش می شود که موانع بر سر راه پیشرفت پروژه ها را برطرف کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی تاکید کرد و گفت: توجه به مناطق محروم در طرح های عمرانی و خدماتی نیز باید در اولویت شهرداری باشد.

مرادلو بر لزوم تقویت حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری اشاره کرد و افزود: این مهم است که خدمات و اقدامات انجام شده برای شهروندان انعکاس بیرونی داشته باشد.

به گزارش ایرنا در این جلسه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری زنجان با مبلغ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان به اتقاق آرا به تصویب اعضای شورای شهر تصویب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha