۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲
کد خبر: 84669564
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انجام عملیات حفاری خیابانی در شیراز تا پس از نوروز ممنوع است

شیراز-ایرنا-قائم مقام شهردار شیراز گفت: از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ نباید عملیات حفاری در سطح این شهر صورت بگیرد و کارگاه های عمرانی نیز تا حد ممکن کوچک خواهد شد.

آرش فرج زاده روز پنجشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با موضوع برنامه ریزی جهت آماده سازی شهر برای ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافران و زائرین سومین حرم اهل بیت گفت: عملکرد شهرداری کلان شهرها در ایام نوروز و فصل بارندگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و باید در تعطیلات سال نو با تعامل و هم افزایی بهترین خدمات را به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کنیم.

وی خواستار آمادگی همه ارکان شهرداری در آستانه سال نو شد و اظهار داشت: در روزهای آتی چهارشنبه سوری را پیش رو داریم که در سنوات گذشته برخی از تاسیسات، فضاهای سبز و مبلمان شهری دچار آسیب هایی شده اند و به منظور پیشگیری از آن باید اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داد.

این مقام ارشد شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنانش افزود: از شهرداران مناطق تقاضا داریم عملیات لکه گیری آسفالت معابر را در اولویت قرار دهند، در مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ و ۸  ترمیم پوشش معابر نیازمند تلاش های بیشتری است و باید شهر چشم نوازی را برای شهروندان و مسافران نوروزی آماده کرد.

قائم مقام شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنانش حضور تیم اجرایی مدیریت شهری را در ایام نوروز ضروری دانست و گفت: از پانزدهم اسفندماه نباید عملیات حفاری در سطح شهر صورت بگیرد و باید کارگاه های عمرانی را تا جای ممکن کوچک کرد.

فرج زاده با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: از شهرداران مناطق و سازمان ها و تیم های اجرایی درخواست داریم تا برای برپایی باشکوه این مناسبت ها با معاونت فرهنگی شهرداری همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

غلامرضا غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در ادامه این نشست گفت: خدمات و زحمات مجموعه شهرداری در ایام نوروز مورد قضاوت قرار می گیرد.

وی موضوع آماده سازی شهر را برای نوروز ۱۴۰۱ را پراهمیت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم شاهد کمرنگ شدن کرونا در آستانه سال جدید باشیم و این به معنای رونق سفرهای نوروزی و حضور بیشتر شهروندان در مراکز زیارتی و تفریحی است.

او با بیان این که مسئولیت هر یک از قسمت های شهرداری پس از پایان تعطیلات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت افزود: این اولین نوروزی است که شهر شیراز در آستانه تغییرات مدیریتی قرار گرفته و شورای اسلامی شهر توقعات و انتظارات زیادی را از مجموعه شهرداری برای خدمت‌ رسانی بهینه دارد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران حوزه شهرداری وظیفه دارند هم افزایی و تعاملات لازم را با سایر دستگاه ها به عمل آورند تا شهروندان و مسافران نوروزی از تمامی ظرفیت های شیراز بهره مند شوند.

غلامی خواستار حضور مدیران شهرداری در ایام نوروز سر کار شد و گفت:  همه شهرداران و معاونت ها به مناطق تاریخی و مذهبی کمک کنند تا محیط اطراف بقاع متبرکه و آرامگاه های سعدی و حافظ و سایر مکان های دیدنی شهر در حد و اندازه های شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) خودنمایی کند.

وی در پایان افزود: در روز درختکاری در ارتفاعات شیراز شاهد برپایی برنامه مشترکی از سوی شهرداری شیراز و منابع طبیعی با حضور مقامات ارشد استان خواهیم بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha