بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد میامی پرداخت شد

شاهرود - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت: ۱۴۷ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال تسهیلات از ابتدای فروردین امسال تاکنون برای اشتغال‌زایی در اختیار مددجویان این شهرستان قرار گرفت.

مرتضی نوروزپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری افزود: تسهیلات اشتغالزایی برای اجرای ۳۱۵ طرح در سطح شهرستان میامی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی مددجویان ضروری است، تصریح کرد: از ابتدای امسال برای ۳۲۰ مددجوی این شهرستان آموزش های لازم در رشته های مختلف انجام شد.
نوروزپور با اشاره به اینکه ۶ میلیارد ریال تسهیلات کارفرمایی و به کارگیری ۸ مددجو در شغل های مناسب در سالجاری انجام شد، ابراز داشت: طرح های اشتغال‌زایی در زمینه‌هایی چون کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعت و خدماتی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی گفت : هر سال پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند از ۱۲ اسفند جاری به مدت یک هفته با شعار «عیدی برای همه» توسط این نهاد و مراکز نیکوکاری انجام می شود.

کمک مالی به مددجویان، پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج از جمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

سه هزار خانوار با جمعیت بیش از پنج هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.

شهرستان میامی با ۲ بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha