سرپرست فرمانداری بابل معرفی شد

ساری- ایرنا - استاندار مازندران که طی حکمی قاسم عزیزاده گرجی را به عنوان سرپرست فرمانداری بابل منصوب کرده بود، عصر امروز پنجشنبه با حضور در آن شهرستان وی را به اعضای شورای اداری معرفی و از خدمات قربانعلی ولیزاده بورا در این سمت قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی که اصالتا بابلی است پیش از این مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران بود. وی مدتی هم در سمت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت کرد.

سرپرست فرمانداری بابل در این مراسم گفت: برای پیشبرد برنامه ها باید به نقش و جایگاه مردم توجهی ویژه شود.

قاسم عزیزاده گرجی بیان کرد: نگاه مقام معظم رهبری و همچنین خط قرمز رییس جمهور ، مردم هستند و در هر تصمیمی باید نفع مردمی لحاظ شود.

وی افزود : شناسایی ظرفیت های موجود و ظرفیت سازی جدید از جمله برنامه های جدی ما است که باید برای توسعه شهرستان بابل مد نظر قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری بابل گفت: شهرستان بابل در حوزه گردشگری و تولید ظرفیت های خوبی دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری بابل

قربانعلی ولیزاده بورا که به مدت چهار سال و ۶ ماه فرماندار بابل بود و از این لحاظ رکورددار فرمانداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان محسوب می شود ، گفت: در چهار سال گذشته علی رغم محدودیت های مالی و تحریم های یک جانبه خدمات ارزشمندی ارائه شده است که سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری و راه اندازی ۵۰۰ خانه مسافر در شهرستان بابل از جمله این خدمات بوده است.

وی افزود : برگزاری چهار دوره انتخابات و مدیریت سنگین ۶ موج کرونایی به همراه بلایای طبیعی با استفاده از ظرفیت های دولت و مردم به خوبی مدیریت شده است.

ولیزاده بورا گفت : مردم و خیرین بابل در ایام کرونایی ۱۲ میلیارد تومان به مراکز درمانی کمک کردند که این رقم بی سابقه بوده است.

وی افزود : در سه سال اخیر ساخت ۲۳ مدرسه توسط خیران با سرمایه گذاری  ۸۴ میلیارد تومان در بابل شروع شد که بعضی از آنها افتتاح شد و برخی دیگر در مرحله بهره برداری قرار دارد.

ولیزاده بورا اظهار داشت: در حوزه زیرساخت هم طرح های خوبی در بابل اجرا شده شده است که امیدواریم روند تکمیل آنها ادامه یابد.

فرماندار سابق بابل گفت : همه ما باید به فرماندار جدید بابل کمک کنیم تا روند طرح ها و برنامه های شهرستان توسعه یابد.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha