استاندار مازندران : معیشت مردم دغدغه اول مدیران باشد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: فتح سنگر اقتصاد و معیشت مردم و رفع موانع پیش رو باید اولویت اول مدیران در استان مازندران باشد.

به گزارش ایرنا ، سید محمود حسینی پور عصر امروز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری بابل افزود : امروز هرکسی که می خواهد خودش را انقلابی معرفی کند و دغدغه انقلاب و مردم را دارد باید در مسیر گره گشایی حوزه اقتصاد حرکت کند.

وی تنظیم سند آمایش اقتصادی بابل و اجرای آن را اولویت مهم سرپرست فرمانداری بابل اعلام و تاکید کرد : اجرای فرمان مقام معظم رهبری که در قالب بیانیه گام دوم در سه سال گذشته صادر کردند برای همه مدیران الزامی است.

استاندار مازندران گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری حضور جوانان باید در عرصه مدیریتی و گره گشایی کارها به صورت جدی مد نظر قرار گیرد ، چون دور باطل مدیریتی که یک عده ای خاص برای همیشه مدیر باشند گذشته است.

وی افزود : امروز همه ما نیازمند روحیه دهه اول انقلاب هستیم که با کار جهادی در حوزه اقتصادی اقدامات ارزشمندی انجام دهیم.

حسینی پور گفت: توجه به اقتصاد روستایی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی آنان که به صورت جدی در مازندران در دستور کار قرار دارد ، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم می کند.

وی افزود : فرماندار جدید بابل باید با نگاه عدالت محور و توسعه متوازن به بخش های مختلف توجه داشته باشد و از روستاها و ظرفیت تولید و صنعت گردشگری و صنایع تبدیلی آن غافل نشویم.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد : اگر امروز بابل با تمام قابلیت هایی که دارا می باشد عقب مانده است به خاطر غفلت از تمامی ظرفیت های انسانی و نخبگان می باشد که در ۴۰ سال گذشته به خوبی از آنها استفاده نشده است و باید به این امر توجهی ویژه شود.

استاندار مازندران با اظهار این که امروز با حوادث مختلفی که در جهان اتفاق می افتد چراغ انقلاب و عظمت ملت ایران بیشتر مشخص می شود ، اظهار داشت : برای بسیاری از کشورها غیر قابل باور است که چگونه با وجود تحریم های شکننده مسیر توسعه و پیشرفت ایران متوقف نشد و این روزها خواهان انتقال تجربیات ایران برای خنثی سازی تحریم های خودشان هستند.

در این مراسم قاسم عزیزاده گرجی به عنوان سرپرست فرمانداری بابل معرفی و از خدمات قربانعلی ولیزاده بورا که چهار سال و نیم به عنوان فرماندار بابل انجام وظیفه کرد و از این لحاظ رکورد دار فرمانداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده ، قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha