اخبار کوتاه از اشنویه

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبر: 84669954
اخبار کوتاه از اشنویه

مهاباد- ایرنا- ارایه خدمات پزشکی رایگان سپاه در مناطق محروم و برگزاری مسابقات جورابین جام جهان پهلوان سیامند رحمان از مهمترین اخبار شهرستان اشنویه طی هفته جاری بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با همکاری شبکه بهداشت و درمان با حضور در مناطق محروم به مردم خدمات بهداشتی و درمان ارایه کردند.

سرهنگ آیدین ولی زاده افزود: اکیپ های درمانی شامل متخصص مغز و اعصاب، پزشک عمومی ، ماما و روانشناس در مدارس این مناطق جهت ارایه خدمات مستقر شدند.

وی با بیان اینکه طی روزهای گذشته هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد ادامه داد: امسال علاوه بر بهره‌مندی بیش از هزار نفر از خدمات بهداشتی  و درمانی رایگان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی با همت سپاه و مشارکت خیران بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اشنویه آغاز شده است.

برگزاری مسابقات جورابین جام جهان پهلوان سیامند رحمان

رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه نیز گفت: به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد درگذشت پهلوان سیامند رحمان مسابقات جورابین با شرکت ۴۸ تیم در محل خانه جورابین اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

هژار درویشی افزود: در خاتمه این بازی ها که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود، تیم‌های "سپی ریز کانی رش" ، "میرآوه "و  "صبا" مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد: با اهدای جوایزی از تیم‌های برتر، تیم اخلاق‌ و بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از شهروندان تجلیل بعمل آمد.

مسابقات بومی- محلی جورابین که به آن در اصطلاح‌ محلی «گوروی بازی» گفته می‌شود، از بازی‌های سنتی و تفریح‌های قدیمی مردم آذربایجان‌غربی و مناطق کردنشین این استان است؛ جورابین در چند سال گذشته در قالب مسابقه ورزشی در شهرهای این استان برگزار می‌شود.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha