تیم والیبال نشسته دامغان در مرحله سوم لیگ دسته یک کشور قهرمان شد

سمنان-ایرنا- دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور با نتایج درخشان در چهار دیدار، به قهرمانی رسید.

محمدسعید معمارزاده عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم های شهرداری دامغان، فولادسپاهان اصفهان، ارداق قزوین، هیات تایباد و هیات لرستان در گروه A مرحله سوم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم دامغان با ۱۰ امتیاز، نماینده تایباد با ۹ امتیاز و سپاهان اصفهان با هشت امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند. 

وی ادامه داد: تیم شهرداری دامغان در این چهار دیدار، سه برد و یک باخت کسب کرد و قهرمان این مرحله شد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد. 

معمارزاده اضافه کرد: برتری سه بر یک مقابل نماینده اصفهان، برتری سه بر صفر مقابل تیم لرستان، باخت سه بر ۲ برابر تیم تایباد و برتری سه بر یک مقابل نماینده قزوین، نتایج کسب شده توسط تیم شهرداری دامغان در این مرحله از رقابت ها بود. 

وی اظهار داشت: مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان در ۲ گروه A و B به میزبانی استان های مازندران و لرستان از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه برگزار شد. 

دبیر هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: مرحله سوم رقابت ها با شرکت ۱۰ تیم برگزار شد که از این تعداد، چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند، مرحله نهایی رقابت ها ۲۳ اسفندماه در چالوس برگزار و قهرمان این دوره به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود می‌کند. 

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۲۸ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار شد که تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در مرحله اول و دوم نیز با برتری بر حریفان خود به عنوان تیم نخست به دور بعدی راه یافت. 

سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی دامغان فعال هستند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha