مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- توقف تیم فوتبال استقلال تهران، دعوت ۲ کشتی گیر خراسان رضوی به تیم ملی و درخشش دختران ورزشکار این استان در مسابقات پاراتنیس روز میز کشور از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی طی هفته گذشته بود.

تیم فوتبال نساجی مازندران نهم اسفند ماه کنونی و در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به دیدار تیم استقلال تهران رفت که این مسابقه  با نتیجه مساوی صفر پایان یافت.

درخشش در مسابقات پاراتنیس روز میز کشور
رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: چهار بانوی تنیس‌باز این استان در رقابتهای پاراتنیس روی میز قهرمانی کشور افتخارآفریدند.

رمضانعلی محمودی گلستانی افزود: مسابقات برترینهای پاراتنیس روی میز ایران در کلاس های نشسته در تهران برگزار شد و در این رقابتها در بخش بانوان، نرگس قابلی در کلاس پنج رتبه اول را کسب کرد و زهرا انصاریان از خراسان رضوی در کلاس سه موفق به کسب مقام سوم شد.

وی ادامه داد: مونا مسعودی و مریم ترابی از خراسان رضوی نیز به ترتیب در کلاس چهار و کلاس پنج، مقام سوم را کسب کردند.

دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: ۲ کشتی‌گیر این استان به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان دعوت شدند.

خسرو علیزاده افزود: امیرمهدی مقدم در وزن ۷۱ کیلوگرم و امیرمحمد نوازی در وزن ۴۵ کیلوگرم دعوت‌شدگان به این اردو هستند.

وی ادامه داد: این اردو از ۱۴ اسفند به مدت ۱۲ روز در شهر بروجرد استان لرستان برگزار خواهد شد و طی آن تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در مجارستان آماده می‌کند.

نایب قهرمانی تیم مشهد در مسابقات فوتسال مناطق کشور

رقابتهای فوتسال قهرمانی مناطق کشور که از چهارم اسفندماه به میزبانی شهرستان گناباد آغاز شده بود دهم اسفند با قهرمانی تیم گرمه جاجرم استان خراسان شمالی پایان یافت.

در این رقابتها تیم گرمه جاجرم استان خراسان شمالی توانست با کسب ۱۸ امتیاز به مقام نخست دست یابد و تیم نورالرضا (ع) مشهد با ۱۵ امتیاز رتبه دوم را از آن خود کرد.

رقابت های فوتسال مناطق کشور با حضور ۲۴ تیم در چهار منطقه کشور برگزار شده است که از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد راه می یابند و در مجموع بعد از رقابت بین هشت تیم شرکت کننده در آینده نزدیک، ۲ تیم به رقابتهای لیگ دست یک فوتسال کشور صعود می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha