۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۲۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84670782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ گروه ارزیاب به منطقه زلزله‌زده دشتک اعزام شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۲۳
کد خبر: 84670782
۳ گروه ارزیاب به منطقه زلزله‌زده دشتک اعزام شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: به‌دنبال وقوع زمین‌لرزه ۴.۳ ریشتری در دشتک از توابع شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری سه گروه ارزیاب و امدادی از این جمعیت به منطقه اعزام شد.

ایرج کیانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این گروه‌ها به شهر دشتک، روستای سرپیر دشتک و روستاهای افسرآباد، صفاآباد و فخرآباد دشتک اعزام شدند، تاکید کرد: براساس گزارش دریافتی از گروه اعزامی به دشتک، تاکنون خسارت جانی رخ نداده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بر اثر این زمین‌لرزه جاده دشتک به افسرآباد قدیم در شهرستان اردل ریزش کرده است.

حسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون خاک برداری در محل انجام و تردد خودروها برقرار شده است ضمن اینکه بزودی نخاله‌های ناشی از ریزش این زمین‌لرزه در جاده دشتک به افسرآباد قدیم شهرستان اردل جمع‌آوری و این محور ارتباطی پاک‌سازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، زلزله ۴.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در فاصله شش کیلومتری دشتک شهرستان اردل و ۲۰ کیلومتری شهر فارسان چهارمحال و بختیاری به‌وقوع پیوست.
هنوز از خسارات احتمالی این زلزله گزارشی دریافت نشده است.
دشتک از توابع شهرستان اردل در ۱۴۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha