۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸
کد خبر: 84670804
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کرونا در۲۴ ساعت گذشته جان ۳نفر را در سمنان گرفت

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸
کد خبر: 84670804
کرونا در۲۴ ساعت گذشته جان ۳نفر را در سمنان گرفت

سمنان- ایرنا- کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر دیگر در این استان بدلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد: سه فوتی به دلیل بیماری کرونا در استان سمنان طی شبانه‌ روز گذشته، مربوط به شهرستان سمنان است.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۸۴ نفر مثبت شد که از این تعداد ۷۱ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۱۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

همچنین ۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، چهار درصد کاهش یافت.

طی ۲۴ ساعت گذشته از دوازدهم تا سیزدهم اسفند ۱۴۰۰، تعداد ۲۴۵ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند.

به گزارش ایرنا، در تازه‌ترین اعلام رنگ‌بندی کرونایی استان سمنان که شامگاه جمعه سیزدهم اسفندماه از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام شد، شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و آرادان در وضعیت نارنجی و میامی و گرمسار نیز زرد هستند. 


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha