دولت  ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه‌بندی فرهنگیان در نظر گرفت

رشت _ ایرنا _ معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بودجه ۱۴۰۱ برای رتبه‌بندی فرهنگیان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش خیرنگار ایرنا قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش گیلان در رشت اظهار داشت: جز این رقم، مجلس شورای اسلامی نیز ۱۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفت ضمن اینکه در جدول مصارف خودرو نیز مبالغی گذاشته شده است. 

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش نیاز به تحول اساسی دارد، افزود: تحول در آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست مگر اینکه تحول در چهار رکن شامل منابع انسانی، برنامه‌ریزی درسی، سنجش و ارزیابی و تحول مادی ایجاد شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به گذشت یک دهه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: تربیت ۶ ساحتی و تمام ساحتی در مدارس صورت می‌گیرد اما تا به امروز جزء سخنرانی ندیدیم که بر مبنی سند تحول انسان ماهر و بر اساس نیاز جامعه تربیت کرده باشیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه سند تحول بنیادین موبوط به اداره کل آموزش و پرورش نیست افزود: سند تحول بنیادین باید در کلاس درس و مدرسه ساری و جاری شود.

وی با اشاره به نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت گفت: اگر میز و نیمکت و مدرسه خوب نباشد، معلم که باشد کافی است، این معلمان هستند که باید کشور را بسازند، امروز معلم نباید بی انگیزه باشد و برای یک رتبه بندی یک دهه به انتظار بنشیند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمان بیان داشت: امیدواریم که این هفته پیام های خوبی بشنوید که از سوی دولتمردان به شما نوید داده میشود.

در این مراسم محمد فائزی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان معرفی شد و ار محمد رحمتی تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha