۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84671756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سپاه ۵۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی در ایلام سرمایه گذاری کرده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی سپاه در حوزه آب رسانی در استان گفت: مشارکت سپاه در حوزه هایی چون محرومیت زدایی در دورترین نقاط مردم را از برکات نظام بهره‌مند کرده است.

‍به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، حسن بهرام نیا روز شنبه در جمع تعدادی از فرماندهان و کارکنان سپاه استان به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: همراهی و همکاری همه جانبه و خودجوش سپاه با ارکان نظام در استان به ویژه دولت انقلابی سیزدهم باعث خدمت مضاعف به مردم می شود.

وی زحمات و تلاش های سپاه استان در حوزه های مختلف را ارزنده و قابل تقدیر دانست و افزود: لباس مقدس پاسداری لباس حریت و آزادگی و روز پاسدار متعلق به طلایه داران عرصه ایثار، فداکاری، خدمت و نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

استاندار ایلام یادآور شد: اگر تلاش ها، مجاهدت ها و خلاقیت های سپاه نبود، امروز این امنیت ، اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در واقع اگر سپاه نبود کشور هم نبود.  

بهرام نیا ادامه داد: امروزه در حوزه های مختلفی چون هوافضا، ساخت پهپاد و موشک سپاه ضمن اینکه عامل بازدارندگی قوی در برابر دشمنان محسوب می شود، موازنه های قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه های بین المللی بالا برده است. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم در این دیدار با بیان این مطلب که سپاه پاسداران همیشه پای ثابت و اصلی همه صحنه های دفاع از کشور و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بوده است، گفت: سپاه علاوه بر نقش مقتدرانه در حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی در حوزه های مختلف دیگر چون محرومیت زدایی، حوادث و بلایای طبیعی، کرونا پای کار است.

سردار جمال شاکرمی با تاکید بر این نکته که هر زمان کشور نیاز به حضور سپاه داشته، این نیرو تمام قد در میدان حاضر بوده است، اظهار داشت: امروز هم بنا به اقتضای شرایط در هر زمان ، مکان و موقعیتی آماده خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم در کنار دولت انقلابی هستیم.

وی با اشاره به طرح های در دست اقدام سپاه در ایلام افزود: سپاه استان مصمم است در سال ۱۴۰۱ عملیات آبرسانی به ۱۴۶ روستای استان را با اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان اجرایی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha