امنیت جامعه مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی پلیس است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های ماموران انتظامی، گفت: بدون شک امروز امنیت جامعه ما مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران پلیس است که شبانه روز پای کار هستند.

«بهمن امیری مقدم» روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید "پوریا نظری" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت به خانواده بزرگ انتظامی و خانواده این شهید والامقام، اظهار داشت: امروز پلیس بهترین حافظ برای امنیت جامعه است.

وی ادامه داد: پلیس و دیگر نیروهای مسلح با همه وجود و توان از امنیت کشور محافظت کرده و همه سختی ها و خطرات را به جان می خرند تا مبادا آسیب و خدشه ای به امنیت شهروندان وارد شود.

امیری مقدم شهادت سرگرد نظری را بهترین گواه بر این مساله دانست و افزود: این شهید گرانقدر جان پاک خود را فدا کرد تا مجرمان نتوانند متعرض امنیت مردم شوند.

استاندار کرمانشاه با محکوم کردن اقدام عاملان شهادت شهید نظری، گفت: آن ها بویی از انسانیت نبرده اند و قطعا به زودی توسط مجموعه انتظامی و امنیتی دستگیر و با صدور احکام مناسب از سوی دستگاه قضائی به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

وی تاکید کرد: به فضل الهی و با تلاش افزون تر دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی و قضائی کرمانشاه از لوث وجود چنین مجرمانی پاک خواهد شد و خوب است بدانند سخت ترین مجازات ها در انتظارشان خواهد بود.

امیری مقدم یادآوری کرد: کرمانشاه جایی برای افراد شرور نیست و این افراد در صورتی که دست از پا خطا کنند با قاطعانه ترین برخوردها روبرو خواهند شد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید نظری، گفت: این حضور آگاهانه نشانه قدرشناسی آن هاست، مردم فهیم ما به خوبی متوجه می شوند چه افرادی به آن ها صادقانه خدمت می کنند و در چنین مواقعی به صورت خودجوش در صحنه حضور پیدا می کنند.

وی گفت: مردم قدرشناس کرمانشاه با حضور گسترده خود وداع باشکوهی با شهید مدافع امنیت خود داشتند و با شایستگی این شهید گرانقدر را تا منزلگاه ابدی خود بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید نظری بامداد جمعه ۱۳ اسفند در حوالی چهار راه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه و در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

پیکر شهید «پوریا نظری» روز شنبه پس از طی تشریفات و احترام نظامی، بر روی دستان هزاران شهروند قدردان کرمانشاهی و پرسنل ناجا تا خانه ابدی بدرقه شد.

در این مراسم که از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه یافت، مسئولان استان از جمله استاندار، رییس کل دادگستری، فرمانده قرارگاه سپاه نجف اشرف، فرمانده انتظامی و جمعی از خانواده معظم شهداء هم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha