۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84672009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۸۱۵ نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب فوتی‌های جدید، مجموع قربانیان این ویروس در استان به یک هزار و ۸۱۵ نفر رسید.

علی احمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۶۶ بیمار به ویروس کرونا قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۲۸ نفر بستری شدند و ۳۸ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مجموع بستری‌های فعلی در استان را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد حال عمومی ۲۲ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

احمدی با بیان اینکه در موج ششم کرونا ۹۲ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد، تصریح کرد: ۵۱ درصد از مجموع فوتی‌های استان واکسن نزده بودند و ۷۰ درصد آنها دارای سابقه بیماری زمینه‌ای بودند.

وی با بیان اینکه میانگین سنی فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان در موج ششم ۷۲ سال بوده است، افزود: ۶۱ درصد این فوتی‌ها را مردان تشکیل داده‌اند.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، لردگان و فارسان به ترتیب بیشترین فوتی‌های کرونا را در موج ششم به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدیدترین رنگبندی شیوع کرونا اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز ( خیلی پرخطر) شهرستان‌های کیار، سامان، بن، فارسان و اردل در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha