فرمانداران چهار شهرستان مازندران نیمه دوم اسفند مهمان سامانه سامد هستند

ساری - ایرنا - استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را برای نیمه دوم اسفند ماه امسال اعلام کرده است که طبق آن چهار نفر از فرمانداران شهرستان‌های استان با حضور در سامانه «سامد» پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از روز دوشنبه ۱۶ تا روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه جاری است، روزانه دو  نفر از فرمانداران شهرستان‌های تابعه مازندران در سامانه سامد برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

زمان حضور مدیران در دو نوبت ساعات هشت تا ۱۰ صبح و ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر خواهد بود.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته تاریخ 
۱ فرماندار میاندرود ۸ تا ۱۰ دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
۲ فرماندار تنکابن  ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
۳ فرماندار سیمرغ  ۸ تا ۱۰ چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
۴ فرماندار نوشهر  ۱۰:۱۵ تا ۱۲:۱۵ چهارشنبه  ۱۴۰۰/۱۲/۱۸

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند. فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha