تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست‌گذاری در ایران 

تهران- ایرنا- مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه نخستین همایش ملی هویت و سیاست‌گذاری در ایران به مدت یکماه تمدید شد. 

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، محسن امین، دبیر اجرایی همایش هویت و سیاست‌گذاری در ایران، از تمدید یک ماهه مهلت ارسال چکیده مقالات به دلیل استقبال شایان توجه اساتید و دانشجویان خبر داد.

امین در تشریح وضعیت مقالات دریافتی خاطرنشان کرد: با عنایت به موضوع تخصصی همایش، قریب به صد چکیده از اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی داخل و خارج از کشور دریافت شده است. این مقالات با پوشش محورهای اصلی فراخوان، توسط اعضای کمیته علمی همایش داوری شده و نتایج به اطلاع مشارکت‌کنندگان محترم رسیده است.

وی همچنین با دعوت از اساتید و دانشجویان، عرصه هویت را حوزه‌ای میان رشته‌ای و همراه با ظرافت‌ها و حساسیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست که این همایش می‌تواند با آسیب‌شناسی سیاست‌های هویتی پیشین و ارائه پیشنهادهای سیاستی مثمر ثمر باشد. 

تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات همایش هویت و سیاست‌گذاری در ایران 

نخستین همایش ملی هویت و سیاست‌گذاری در ایران توسط دانشگاه امام صادق (ع) و موسسه مطالعات ملی و با همکاری دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، شاهد، مازندران و همچنین مراکز تصمیم‌ساز همچون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و انجمن های علمی جامعه شناسی، علوم سیاسی، مطالعات صلح و ایران شناسی، تیرماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد علمی، به پوشش اخبار مرتبط با همایش و برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha