معاون استاندار آذربایجان‌غربی: مسوولان به صورت جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 مهاباد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: تمام تلاش مدیران و نیروهای دستگاه های اجرایی باید در راستای رفع مشکلات مردم  براساس واقعیت و پتانسیل های موجود کشور باشد.

رضا ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شاهین دژ افزود: سیاست میدانی و حاضر شدن در بین مردم در دستور کار مسوولان قرار دارد تا از نزدیک مشکلات و مطالبه های مردم رصد و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران شهرستانی نیز براساس اصل جهادی بودن صورت گرفته است، اضافه کرد: حل مشکلات و شرایط معیشت مردم با روال عادی و خدمت در وقت اداری امکان پذیر نیست و مسوولان باید به صورت شبانه روزی به فکر حل مشکلات مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی  اظهار داشت: کشورمان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کرد و امروز بایستی با تفکر جهادی و اتکا به توان داخلی در برابر دشمنان ایستادگی کند.

ابراهیمی با بیان اینکه نظام ما امروز نیازمند مدیران جهادی است، افزود: رفع مشکلات مردم و احداث و تکمیل طرح های زیرساختی از اولویت های برنامه های دولت است.

وی همچنین در ادامه بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و گفت: شهروندان نسبت به دریافت واکسن در مراحل سه گانه آن اقدام کنند تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم "محمد علی حسین زاده" به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شاهین دژ انتخاب و از زحمات "امیر تیموری" فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

معادن استاندار آذربایجان‌غربی: مسوولان به صورت جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

"محمد علی حسین زاده" سابقه فرمانداری و معاونت فرمانداری شهرستان اشنویه را در کارنامه دارد.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای محروم جنوب آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha