پردیس سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری آماده اکران نوروزی است

شهرکرد - ایرنا- رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی برای نمایش هفت فیلم سینمایی در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد انجام شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، احسان قائدی وانانی افزود: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با پنج سالن نمایش از اسفند ۱۴۰۰ میزبان مخاطبان فیلم‌های روز ایران است و در تعطیلات نوروزی نیز همزمان با سراسر کشور فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «روز صفر» ،«قدغن»، «سگ بند» و «گل به خودی» را برای علاقه‌مندان به هنر هفتم به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در نمایش نوروزی بخش اختصاصی ویژه فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و هنرمندان برای دیدن فیلم موقعیت مهدی برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد:این فیلم عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد و یکی از آثار قابل‌توجه و تماشایی سینمای ایران است که تلاش می‌شود با تشکیل تیم‌های تبلیغاتی مخاطبان بیشتری به تماشای این فیلم بنشینند.

قائدی یادآور شد: مرکز پخش حوزه هنری در نوروز سال آینده نمایش ۲ فیلم «شادروان» و «موقعیت مهدی» بر عهده خواهد داشت که فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی به‌ عنوان یکی دیگر از آثار نمایشی،در جشنواره فیلم فجر توانست مخاطبان بسیاری را جذب کند.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به نبود سالن‌های سینمایی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: همکاری‌ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای نمایش سیار ۲ فیلم شادروان و موقعیت مهدی در جریان است و امید می‌رود بتوان با تعامل دوسویه، مردم ساکن در دیگر شهرستان‌ها نیز از تماشای این فیلم‌های سینمایی در نوروز ۱۴۰۱ بهره‌مند شوند.

وی افزود: حوزه هنری استان تلاش خواهد کرد در صورت امکان با همکاری موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهرستان‌های دیگر استان نیز نمایش فیلم‌ها را فعال نماید.

به گزارش ایرنا، نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری با عنوان پردیس سینمایی بهمن و با چهار سالن نمایش مسقف و یک سالن روباز در خرداد امسال به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha