۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 84674846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰۰ بسته معیشتی در میان محرومان جهرم توزیع شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 84674846
۱۳۰۰ بسته معیشتی در میان محرومان جهرم توزیع شد

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه جهرم گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ۱۳۰۰ بسته معیشتی و کمک مؤمنانه، بین محرومین و نیازمندان شهرستان جهرم، توزیع شد.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری دوشنبه اظهار داشت: این بسته‌های غذایی شامل، برنج ۱۰ کیلویی، مرغ، حبوبات، روغن و ماکارونی بود که ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است.

احمدی جابری ضمن تقدیر از زحمات پاسداران و سربازان وظیفه ناحیه در برگزاری این رزمایش، بیان کرد: توزیع این بسته‌های معیشتی با مدیریت بسیج سازندگی ناحیه، توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بین جامعه هدف از قبل شناسایی شده، است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در حاشیه اجرای این مراسم گفت: رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه طی سال جاری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و متمرکز ناحیه‌ای، برگزار می‌شوند.

به گفته وی، بالغ بر ۲۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد تومان، تا کنون بین محرومین شهرستان، توزیع شده است.

وی تصریح کرد: بر یک مرحله دیگر رزمایش مومنانه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت عید نوروز، بین نیازمندان شهرستان جهرم، برگزار خواهد شد.

رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، با حضور امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان جهرم، به همت بسیج سازندگی این ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج محلات شهری و روستایی برادر و خواهر، در مجتمع امام امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha