۲۰درصد کارکنان تامین اجتماعی از جامعه ایثارگران هستند

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد از کارکنان سازمان تامین اجتماعی از جامعه شریف ایثارگران هستند.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان همکار سازمان تامین اجتماعی که همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد، اظهارداشت: نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز، همکار سازمان تأمین اجتماعی هستند که این عزیزان افتخار سازمان و نور چشم ما هستند.

وی تصریح کرد: جانبازی به معنی ایثار و از خودگذشتگی در مسیر تحقق هدف و آمانی متعالی است و امروز نیز که مقاومت و ایستادگی در جبهه اقتصادی ادامه دارد؛ مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی باید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه، با الگوبرداری از فرهنگ ایثارگری و جانبازی و با تأسی از حضرت ابوالفضل‌العباس و ائمه معصومین علیهم السلام در جبهه اقتصادی با افتخار و سربلندی در خدمت کشور و ملت شریف ایران باشند."

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی مفتخر به همکاری با نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۳۱۱ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس است. همچنین ۶۰ شهید دفاع مقدس، ۲ شهید مدافع حرم و هشت شهید مدافع سلامت، از جمع همکاران این سازمان هستند.

سردار ابوالقاسم علی‌نژاد نیز در این مراسم اظهار داشت: جانبازان با وجود مشکلات و رنج فراوانی که برای بسیاری از افراد قابل درک نیست، ایثارگرانه برسر اصول و ارزش‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند و به برکت ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان، استقلال و عزت ملت ایران حفظ شده است و ایران و ایرانی دارای هویت و شخصیت است.

در این مراسم نمایندگان جانبازان همکار سازمان تامین اجتماعی به بیان خواسته‌ها و تشریح مسایل مربوط به ایثارگران و جانبازان همکار سازمان تامین اجتماعی پرداختند.

براساس آمارها،‌ در حال حاضر حدود ۷۰ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه ای و درمانی مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha