فرماندار سردشت: مطالبه گری مردم برای پیشرفت و آبادانی ضروری است

مهاباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری سردشت گفت: برای پیشرفت و آبادانی یک منطقه مطالبه گری و پایه کار بودن مردم اصل و اساس است و مردم هم باید با در نظر گرفتن محدودیت‌ها و امکانات پیگیر مطالبات باشند.

به گزارش ایرنا، لقمان خسروپور روز دوشنبه در جمع اهالی روستای «نیزه» با اشاره به مسوولیت و خدمت به مردم اظهار کرد: پاسخگویی و خدمت به مردم منت نیست و وظیفه اصلی است و مسوولیت زمانی معنا پیدا خواهد کرد که با مردم باشد.

وی با بیان اینکه دولت جدید جهادی و پاسخگو است، افزود: مسوولیت زمانی افتخار آفرین است که در خدمت مردم باشد، بالاترین و بزرگترین افتخار و بهترین توشه برای یک مسوول رضایت مردم است و امروز مسوولین در دولت جدید با این رویکرد خدمت می‌کنند.

سرپرست فرمانداری سردشت اظهار کرد: برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم، مدیران و کارکنان ضمن پاسخگویی باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند.

وی تاکید کرد: شرایط و بسترهای لازم برای تغییر مهیا است و یک جهش تغییر در خدمت‌رسانی خصوصا در حوزه های گازرسانی، آب شرب، فضای آموزشی و ورزشی، راه‌های مواصلاتی و بهداشت و درمان در سال آتی به وقوع خواهد پیوست.

خسروپور یادآور شد: برای تغییر در این شهرستان ضمن نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و هدف گذاری مناسب در همه حوزه‌ها به یک همراهی و همدلی برای گام برداشتن در این مسیر نیاز است.  

گازرسانی، احداث مدرسه، تامین آب شرب، ایجاد دهیاری، بهسازی راه روستا از مطالبات مردم این روستا بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری سردشت به همراه مسئولان شهرستان در راستای شناسایی و بررسی مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی از روستای " نیزه " از توابع بخش وزینه بازدید و با اهالی آن دیدار کردند، در ابتدای ورود از بخش‌های مختلف این روستا بازدید و سپس در مزار شهدا حضور یافتند و ضمن نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای معظم ادای احترام شد.

سپس در مزار شهدای روستای نیزه به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی ۱۰ اصله نهال کاشته شد، این روستا با جمعیت ۳۰ خانواری از توابع بخش وزینه در ۳۵ کیلومتری سردشت واقع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با شش دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha