۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۴۹
کد خبر: 84675318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اساسی سیروان است

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۴۹
کد خبر: 84675318
ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اساسی سیروان است

ایلام - ایرنا - فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایجاد ناحیه صنعتی از نیازهای اصلی این شهرستان است، گفت: این منطقه دارای ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف است که ایجاد ناحیه صنعتی می تواند به رونق و آبادانی آن کمک شایانی کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: زمین های ناحیه صنعتی سیروان در گذشته به افراد واجد شرایط واگذار نشده و این مهم باعث تعطیلی واحدهای صنعتی منطقه شده است.

وی ادامه داد : از ۲۴ واحد واگذار شده تنها ۲ واحد فعال بوده که این موضوع نشان می دهد به سرمایه گذاران واقعی توجه نشده است.

فرماندار سیروان تاکید کرد: در جلسات کمیته های ذیربط به این نتیجه رسیده ایم که به کسانیکه زمین واگذار شده و تاکنون کاری انجام نداده اند، ۶ ماه فرصت دارند مشکلات خود را برطرف و در غیراین صورت به سرمایه گذار متقاضی واگذار می شود.

رییسی یادآور شد: تعدادی سرمایه گذار در گذشته که بومی منطقه بوده اند، مراجعه کرده اند ولی متاسفانه به دلایل مختلف به این افراد واگذار نشده و هم اکنون در دیگر مناطق مختلف کشور سرمایه گذاری کرده و موفق هم هستند.

وی به ساماندهی واحدهای صنعتی، تقویت زیرساخت های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و حوزه اصناف تاکید و اضافه کرد: سال های گذشته به تنها ناحیه صنعتی منطقه توجه نشده و انتظار می رود اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان با ساماندهی امور و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، مشکلات کنونی را برطرف کنند.

فرماندار سیروان با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نقش مهمی در فعالیت بخش های تولیدی و اقتصادی دارد، اظهار کرد: این شهرستان آمادگی کاملی را در جهت حمایت از سرمایه گذاران با رویکرد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار، رئیس سازمان صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قول مساعد دادند به سرمایه گذاران واجد شرایط و ایجاد ناحیه صنعتی جدید کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha