۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84675441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه توانمندی‌ بانوان اشنویه‌ای در مهاباد گشایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشگاهی از توانمندی های سه بانوی اشنویه ای در بخش هنرهای تجسمی در تالار وحدت این شهرستان گشایش یافت.

سیامند جوانبخت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل ۳۰۰ اثر هنرهای تجسمی شامل طراحی و نقاشی است که توسط " روژین خضری"، "جواهر عمری" و "مژده اسعدی" از بانوان هنرمند اشنویه به نمایش گذاشته شده‌ است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی بومی بر روی سفال، طراحی بر روی بوم، چهره، هنرهای تزئینی، پرتره و ترانسفر برای علاقه مندن به نمایش گذاشته شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای معرفی و حمایت از محصولات و تولیدات با کیفیت زنان توانمند و کارآفرین منطقه و معرفی آثار بومی و محلی برپا شده است.

جوانبخت اضافه کرد: حمایت از اشتغال زنان و دختران هنرمند خانوار علاوه بر اینکه از ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، منجر به سوددهی و ارتقای سطح زندگی این قشر از جامعه می شود.

نمایشگاه توانمندی‌ بانوان اشنویه‌ای در مهاباد گشایش یافت

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری در ۲ نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ عصر برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، در سال جاری حدود ۲۰ نمایشگاه هنری با موضوع‌های کتاب، نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی و انواع هنرهای تجسمی از هنرمندان این شهرستان برپا شده است.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت از قطب‌های فرهنگی و هنری آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha