استان همدان ۷۱ خانه بهداشت کارگری فعال دارد

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبر: 84675888
استان همدان ۷۱ خانه بهداشت کارگری فعال دارد

همدان-ایرنا- سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۷۱ خانه بهداشت کارگری برای ارائه خدمات بهداشتی مرتبط با محیط کار و تولید به بنگاه های اقتصادی با بیش از ۵۰ کارگر در این استان فعال است.

به گزارش ایرنا، «یوسف شعبانی» روز سه‌شنبه در حاشیه آیین سراسری تجلیل از خانه های بهداشت برتر که به صورت ارتباط زنده تصویری و با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: خانه بهداشت کارگری شرکت "فرو سیلیس غرب پارس" شهرستان ملایر امسال به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی انتخاب شد.

وی هدف از ایجاد خانه های کارگری را جلوگیری از بروز حوادث در محیط کار و رسیدگی به کارگران حادثه دیده عنوان کرد و افزود: انجام مراقبت‌های بهداشتی دقیق و همچنین واکسیناسیون به‌ موقع کارگران در ایام شیوع ویروس کرونا از جمله دلایل انتخاب خانه بهداشت کارگری این شرکت در ردیف برترین های ملی است.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان، عملکرد واحدهای تولیدی در ایام شیوع ویروس کرونا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پیشگیری از ابتلای کارگران و حفظ نیروی کار در شرایط فعلی را از دیگر شاخص ‌های انتخاب واحدهای برتر در سطح کشور برشمرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین شرکت فروسیلیس غرب پارس به عنوان خانه بهداشت برتر در سطح ملی انتخاب و از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha