۱۰۰‌هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی پیرو سفر رییس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ۱۰۰هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه تسهیلات اقتصادی از محل سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافته که جذب با جدیت پیگیری شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر سه‌شنبه در کمیسیون هماهنگی امور بانک‌های استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: بانک‌های عامل در جذب ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلات اقتصادی پیرو سفر رییس جمهور به استان اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار سمنان بیان کرد: بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات و گرفتن وثیقه با سرمایه‌گذاران همکاری کنند و راهکارهایی در نظر بگیرند تا محل اجرای طرح وثیقه پرداخت تسهیلات باشد تا مشکل در این بخش نیز رفع شود.
وی ادامه داد: هفت‌هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال
اعتبار عمرانی به صورت نقدی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابلاغ شده است.
هاشمی تاکید کرد: اعتبارات خوبی پیرو سفر رییس جمهور به استان سمنان به صورت نقد به حساب دستگاه‌های اجرایی استان سمنان واریز شده است که انتظار می‌رود مدیران در جذب اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند و از فرصت به وجود آمده به نحوه مطلوب استفاده کنند.
وی یادآور شد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت پل غیر  همسطح در شهرک صنعتی سمنان تخصیص یافته است و این نشان از توجه و تلاش  دولت مردمی آیت الله رییسی برای حل مشکلات است.

استاندار سمنان افزود: از ۳۲ هزار نامه ارسالی مردم استان سمنان برای رفع مشکلات، ۱۱ هزار مورد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال موافقت شد که تا حدی در رفع مشکلات گره‌گشا است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha